Menu
  • 1.DAN MOTO TURA ALBANIJA

Po kratkem predahu po Korziki, smo se odpravili na moto turo proti ALBANIJI. Že včeraj zvečer so temni oblaki prinesli nočno deževje in napoved za danes ni bila obetavna. Po jutranji kavi smo se odpravili iz Radovljice že kar v dežjakih, za vsak slučaj, če bi začelo deževati. Proti Ljubljani je bilo samo oblačno, v Ribnici pa se je pošteno ulilo. Tudi vedrenje na Petrolu v Kočevju, medtem ko smo čakali se Frenka in Miro, ni prineslo sonca . Natočili smo bencin še zadnjič pred prečkanjem meje v Petrinji in bolj, ko smo se bližali Delnicam je kazalo, da se bo zjasnilo .In kaj je fino na meji, ne konplicirajo več z raznimi PCT – ji, potrdili, vprašanji, kam greš, če si cepljen in vse ostalo, kar je povzročalo v lanskem letu grozne zastoje ob prehodu.Takšna malenkost ob prehodu meje, kar se nam je pred Korono zdelo povsem sanoumevno. Ja, turistična sezona se še ni začela, v Sloveniji je deževalo in gneče res ni bilo. Prečkali smo Delnice in po lepih dolgih ovinkih nadaljevali pot proti morju in Jadranki. A veselje, da bomo kmalu lahko slekli dežjake, ni trajalo dolgo. Seveda, za dežjem vedno posije sonce in na Jadranki ni nič novega če piha burja. Pri Crikvenici smo slekli dežjake, pot pa nadaljevali bolj počasi in previdno, ker je burja zelo pihala. V skrajnem slučaju bi bila rešitev tudi avtocesta, vendar smo se uspeli prebiti po Jadranki mimo Senja, do Karlobaga in naprej do Paklenice, do naslednjega postanka.Veter se je v nadaljevanju poti proti Zadru umiril in pokazalo se je tudi sonce.Ob prečkanju masleničkega mostu smo se še malo poslikali in že nadaljevali pot proti Zadru .Prvi dan je za nami, družba čisto ta prava, je pa tako, tura je splanirana, vreme je, takšno ali drugačno, na motorju je vedno lepo.

• 2.DAN MOTO TURA ALBANIJA.

No pa je spet en dan za nami . Družba top, smeha nam ne manjka . Po zajtrku smo spakirali prtljago na motorje, ki jih je pravkar opral dež. Ne vemo ali bi si navlekli spet dežjake, ker smo tako že na več furah ugotovili, da je to brezplačni fitnes. No po nekaj ovinkih smo se že oblačili v dežjake, še predno smo zapustili Zadar. Po nekaj deset km se je pokazalo sonce in čas je za postanek.

Iz Zadra smo pot nadaljevali po Jadranki, pa da ne zamenjam zaporedja ..res ne vem..ker se table vrstijo ena za drugo…. Bibinje, Baška Voda, Filip Jakov, pa tabla za trajekt na Korčulo, Šibenik, in res ne vem koliko tabel je še bilo. Ekipa usklajena, postanek za tankanje, ko nam je postalo res že pošteno vroče , smo pogrešali jutranjo ploho. Vožnja skozi Omiš, pa seveda brez makadama pri nas ne gre …pa če ga je 5 metrov, malo spremembe in heca polepša dan. Ob poti smo se ustavili še ob jezeru, nato se spustili do Ploč in ob cesti so se zvrstile stojnice z mandarinami. Na mejnem prehodu ni bilo gneče, in že smo se spustili mimo Neuma. Kraji, table so se vrstili prehitro, mi pa smo uživali v vseh prevoženih km.Končno prispeli v Trebinje in parkirali motorje pred hotelom.Jutri nas čaka nov dan in veliko lepih km.

• 3.DAN MOTO TURA ALBANIJA

Po zajtrku je že sijalo sonce in nadaljevali smo pot proti Črni gori .Vendar brez nekaj dežnih kapljic do meje ni šlo.Po kratkih formalnostih na meji smo bili v Črni gori .Oblakov nikakor ni bilo konec, vendar bolj ko smo se spuščali proti morju, bolj je bilo toplo .S trajektom smo prečkali kotorski zaliv, nato nas je pot vodila skozi Budvo, do razgledne točke, kjer se vidi Sveti Štefan.Ustavili smo se še v Ulcinju, kjer je bilo že kar nekaj pogumnih kopalcev v morju .
Tudi temperatura se je pošteno dvignila, tako da upamo, da je z dežjem konec.Na meji z Albanijo niti dokumentov niso pogledali in začuda so nas vse motoriste spustili naprej.No in naše težko pričakovano potovanje ALBANIJA …..se začenja .Konec širokih cest, novi izzivi, nove poti.Zavili smo po cesti in omejitev hitrosti 30 km…Seveda, asfalta bolj malo.Pesek, luknje, zemlja, krave, …..vse to se pričakuje po cestah v Albaniji .Tudi to je čar motorizma, vijuganje med luknjami , ko je treba biti pozoren na pesek, potem še kak avto nasproti pripelje po sredi ceste, in to je to .Večerja in nastanitev v hotelu, jutri pa zgoden zajtrk in via na trajekt.

• 4.DAN MOTO TURA ALBANIJA

Po zajtrku smo se odpravili še 3km do trajekta k jezeru Komani.Do tja vodi lep dolg tunel .Tako majhen trajekt in cela procedura pri vkrcavanju. Avtomobili, avtodom in en mini bus zrinejo v “rikverc” na trajekt, motorje pa fantje obrnejo in lepo parkirajo in nas vse komaj naložijo, da imamo še zamudo pri odhodu.Tri ure je trajala plovba po jezeru in ves čas je bilo zanimivo opazovati krasno naravo.V začetku ni bilo videti da bi bilo okrog jezera poseljeno, vendar bolj ko smo se bližali postanku, se je videla tu pa tam kakšna osamljena hiša in še hotel in restavracija.Tudi izkrcavanje je trajalo kar precej časa, nato pa smo pot nadaljevali po lepih ovinkih ceste SH31.Glede na prvi deževen dan, so se danes temperature že povzpele čez 30 stopinj in komaj smo čakali tuš v hotelu v mestu Peshkopi.

• 5.DAN MOTO TURA ALBANIJA

Iz Peshkopi smo se odpravili proti meji.Prijazni cariniki na meji so pregledali dokumente in že smo bili na poti proti Ohridskem jezeru.Na poti smo se ustavili še v Svetem Neumu, obvozili jezero in se nastanili v hotelu.Na potepanju po mestu smo srečali še slovenske motoriste in dan se je prehitro prevesil v večer.

• 6. DAN MOTO TURA ALBANIJA

Poslovili smo se od Ohrida in po zajtrku pot nadaljevali proti Korcam, seveda zopet mejni prehodi, dokumenti, zelena karta ……cesta, ki je bila še lansko leto gradbišče in kar nekaj km makadama, je letos odprta in dvopasovnica kar kliče po gazu …..Spust do Leskovika in kar hitro pa spet smo zavili na ozko cesto in se povzpeli po lepih ovinkih, med travniki, pašniki kar proti meji z Grčijo .Cesta zopet zakrpana, luknjasta in tu pa tam malo peska ali čreda na cesti. In najbrž teh starih cest, ko bo dokončana dvopasovnica , niti ne bodo več obnavljali.Po spustu v dolino se je odprl mejni prehod z Grčijo.Na meji nobenega carinika in po dobrih 15 minutah le enega pričakamo, da pregleda dokumente in odpre rampo.Nekaj ovinkov smo prevozilii po Grčiji in se vrnili v Albanijo proti SARANDI in Villi Joanna & Mattheo , kjer sta nas pričakala prijazna lastnika .Tokrat smo se v mesto odpravili s taxijem in naše potovanje se je prevesilo v drugo polovico, ko smo z juga obrnili nazaj.

blank
  • 7. DAN MOTO TURA ALBANIJA

Po zajtrku smo se odpravili do ostankov trdnjave nad Sarando in se še poslikali na krasni razgledni točki z razgledom na Grčijo.No, včeraj smo bili v dveh skupinah, Andreja in Darko sta šla po ruti čez Grčijo do Sarande in si dala duška po noro lepi ravni cesti, da sta zgrešila odcep za prehod meje z Grčijo.Lukenj in peska čez Korce pa seveda nista zgrešila.Ostali so se pripeljali v Sarando po drugih cestah. Danes smo pot nadaljevali spet skupaj, pošteno nam je bilo vroče pod čeladami, med 33 in 36 stopinjami.Po cesti SH 8 smo se povzpeli po krasnih ovinkih visoko nad morje in nobena slika ni primerljiva s pogledom, ko se zazreš proti morju .Danes je bila vožnja čez mesta in po delu avtoceste, popoldan smo se že namestili v hotelu v Skadarju, ter si ogledali mesto.Jutri nas čaka najbolj znana cesta Albanije SH 20, pa če povem po pravici, v Albaniji je mnogo lepših cest, pa je vendarle med motoristi ta najbolj znana

• 8.DAN MOTO TURA ALBANIJA

Po zajtrku smo se odpravili proti SH 20 in ker smo bili zgodnji, ni bilo veliko prometa.Nato smo se spustili do mejnega prehoda s Črno goro in zapustili Albanijo.Lepo potovanje je bilo po Albaniji in počasi se vračamo proti Sloveniji.Pot proti Podgorici smo nadljaljevali po nedokončani dvopasovnici, z malo makadama na koncu, izgleda da bo cesta kmalu dokončana.Vmes še postanek pri Pivskem jezeru, nato še postanek za kavo in kmalu smo bili na meji z Bosno.Pohiteli smo proti hotelu v Sarajevo, da smo šli lahko še na potep po Baščaršiji.In dan je zopet prehitro minil, kot vedno na motorju…

• 9. DAN MOTO TURA ALBANIJA

Iz Sarajeva iz hotela Saraj smo se po precej praznih ulicah, saj je nedelja, odpravili proti Jajcu.Že zjutraj je bilo soparno. Z vsakim km se je temperatura dvigovala in postajalo je vroče. Pogostejši postanki, več tekočine in končno še ogled Jajca, kjer je bilo ob slapovih vsaj malo hladneje.Še nekaj km in že smo si ogledali tudi mlinčke na Plivškem jezeru .Naše potovanje se bliža koncu, naj si to želimo, ali ne.Popoldan smo parkirali pred hotelom v Prijedoru in se sprehodili še po mestu.Jutri nas čaka še zadnji del poti do doma .

• 10. DAN MOTO TURA ALBANIJA

Zadnje spanje v hotelu v Prijedoru in prehitro je bilo ponedeljkovo jutro, ko smo se odpravili proti Hrvaški in Sloveniji . V 10 dneh smo prečkali kar nekaj mejnih prehodov med državami in cariniki so gledali samo dokumente, ali pa še to ne. Vreme je zdržalo, nedeljska sparina je popustila in zjutraj je bilo ravno pravih 20 stopinj za na pot, a bolj ko smo se bližali Sloveniji, bolj se je dvigala temperatura.
V Metliki smo se še ustavili še na kavi Zvečer so se vsi javili, da so prispeli domov in naša Tura ALBANIJA 2022 se je končala.
Imeli smo lepo vreme, družba je bila prava, motorji so zdržali brez okvar, naše zdravje tudi.Naredili smo krasnih 3000 km.Naredili smo veliko slik, videli veliko novega, vendar slike in besede ne morejo opisati vsega, kar vidi oko in za vedno ostane v spominu. Hvala Andreju in MBS MOTOSPORTU za vodenje ture, Andreji,Miri, Frenku, Darku, Matjažu in Stojanu pa hvala za prijetno druženje.Komaj čakamo naslednje potovanje.